close

真的覺得沒什麼。
應該不是在國外待過,畢竟這兩年也沒增加經驗值。
故事聽多了?年紀增長了?Anyway…

你知道自己要什麼、知道自己在做什麼就好。


妳在談戀愛了。
我當然要為妳開心。
要加油。要快樂。



我沒有說我原諒妳了。所以我還是不想與妳交談。
當我愛計較也好,以往不開心都可以裝傻久了就忘記。
只是這次這件事情。或許妳還是如以往地感受不到我的怒意。

You should know how I feel, how can you tease me about that?


 
Will and Grace.

There are always girls who want to have a friend like Will.

Girls, it is drama.
You would never want to have the chance to experience what Grace feel when Will made her world upside down at that Xmas.

Even you had one already, Will will never rock your world.
You were never Will and Grace!
arrow
arrow
    全站熱搜

    T Yu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()